[Java lista] red5 was: JavaFX Preview SDK

Balage dev at 1101.hu
2008. Aug. 1., P, 15:06:15 CEST

2008/8/1 Gabor Szokoli <szocske at gmail.com>
[...]

>Akkor fogalmazzunk ugy, hogy ugy tudom az RTMP a legkezenfekvobben
>hasznalhato modszer kliens-szerver kommunikaciora (RPC, Shared
>Object-ek, es stream-ek.)

<off>
az utolsoval nem ertek egyet. video streamingrol beszelunk, ahol a
legnagyobb orultseg tcp alapu protokollal buveszkedni.. nem arra valo. ha
mar 1996-1998 kornyeken megszultek az udp-n torteno (kontrollalt) media
tovabbitas szabvanyat (rtp / rtcp) es hozza a tcp alapu vezerlo protokollt
(rtsp), ne akarjuk mar a naagy adobe h***esege miatt a teljes internet
infrastrukturat bovitesre karhoztatni. Persze ha flash playerrol van szo,
akkor nincs nagyon alternativa, de remelhetoleg a javafx meg fog enni valami
(nyilt, szabvanyos, nem tcp-t hasznalo) ertelmes protokollon is h264-et.
Ennyi erovel mehetne minden egyes packet http fejleccel is, sokkal
rosszabbat mar nem csinalhatunk.. :)
</off>
--------- következõ rész ---------