[Java lista] struts

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2008. Aug. 13., Sze, 11:19:33 CEST

2008/8/13 biziclop <biziclop at gmail.com>:
> Echo vagy Wicket. A strucc ugy viszonyul ezekhez, mint az ultraedit az
> eclipse-hez.

Kicsit bizonytalan vagyok. Számomra mindkettő ismeretlen és nem nagyon
akarok elmozdulni a mainstreamtől. Feltételezve, hogy van fogalmam
arról, hogy java webes világában mi a mainstream. Néhány helyen
kérdeztem és ott spring - struts volt emlegetve a JSP, JSF, Servlet
dolgokon túl.

Egyik kedves régi kollegám - aki szintén olvassa ezt a listát, csak
lusta írni, küldte ezt a nagyon hasznos linket:
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_web_application_frameworks

--
- -
-- Csanyi Andras -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando