[Java lista] struts

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Aug. 13., Sze, 11:40:40 CEST

Szerintem a Wicket ha nem is mainstream, de azert eleg elterjedt
ahhoz, hogy erdemes legyen foglalkozni vele.

Ami miatt ajanlottam neked az az, hogy teljesen makeppen kozeliti meg
a webes alkalmazas temakoret, mint a legtobb hagyomanyos framework,
vagyis konnyu sokat irni rola, ami egy szakdolgozatnal nem hatrany.

lsp