[Java lista] PDF magyar ékezetekkel

Zsolt Czinkos czinkos at gmail.com
2008. Aug. 14., Cs, 14:24:17 CEST

Nekem sikerült már. Microsoft Arial Unicode fonttal. Gondolom egyéb
unicode fonttal is megy.

A fop doksiban leírt módon konfiguráltam.

Egyéb program, ami nekem nagyon szimpatikus erre a feladatra (XML ->
PDF) a princexml:

  http://www.princexml.com

Ez fizetős, de ha csak egy gépen akarod használni, akkor van ingyenes
personal edition. Mint sokmindent, ezt is csak kipróbáltam, nincs túl
sok tapasztalatom vele. CSS-sel dolgozik. Én vetnék rá egy pillantást,
ha a licensze belefér az elképzelésekbe.

üdv

czinkos