[Java lista] PDF magyar ékezetekkel

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2008. Aug. 14., Cs, 15:16:53 CEST

Igen,

a FOP muxik, de igazad van.

A PDF szabvany alapjabol a "basic 14" fontot ismeri (helvetica,
courier, stb...), es termeszetesen mind Latin1 encoding-u. Tehat, a
megoldas az, hogy szerzel Latin2 (vagy mas magyar ekezeteket tamogato
fontot [van OSS pl. Lucida vagy Luxi]) es azt embeddeled es hasznalod
a doksiban.

Ha a "PDF alapertelmezett" fontokat hasznalod, csakis Latin1 encodingu
doksit tudsz eloallitani (NY Europa), legyen az FOP, iText vagy akarmi
mas.

Hope helps,
~t~