[Java lista] struts

Istvan Soos syntern at sch.bme.hu
2008. Aug. 15., P, 13:33:26 CEST

> Persze én is a próbálgatók körébe tartozom :), új projektek már Spring
> MVC-vel mennek, de nem mondom, hogy a Struts-hoz képest hatalmas
> előrelépést hozott volna. Ok, a mai trendeknek megfelel, és nagyon
> dependency injection, meg inversion of control, meg mvc, meg minden,
> de ha megnézzük, hogy mennyi idő összedobni az egyikben vagy a
> másikban egy web alkalmazást, háááát, szignifikáns különbség szerintem
> nincs.

Én elég sokat Struts-oztam, mostanában meg elég sokat Spring MVC-zek.

Ha a régi controllereket használod, akkor maximálisan igazad van,
semmi lényeges különbség. Ha az annotációs bindingokat, akkor visztont
lényeges a javulás minden téren, és akkor nem is értem, hogy korábban
hogyan voltál olyan gyors Struts-ban ;)

Üdv,
    István