[Java lista] struts

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Aug. 15., P, 16:27:25 CEST

Üdv,

talán nem ennyire tartunk a nagyon rosszba, kis ciklikusság van a
dologban. Volt az űrhajó a 4GL eszközökkel, az nem jött be, jött a
Java nulláról, kis egyszerű nyelvecske, parancssori fordítóval, mégis
befutott. Jött aztán a J2EE űrhajó, a maga interfész és osztály
hegyeivel, szerencsére az is kezd eltűnni a naprendszerben, és
helyette a lássuk be, hogy egyszerűbb EJB 3. Igen, most jön az MDA
(szerintem tök hasonlít a kudarcba fulladt 4GL-re), talán majd onnan
is visszalépünk valami egyszerűbbre.

Viczi