[Java lista] project SocialSite

Hollósi Balázs hollosibalazs at gmail.com
2008. Aug. 17., V, 15:40:12 CEST

egy kis onironia azert volt benne,szerintem nem egy szakmailag ütős,
építő jellegű kritikanak szanta. szamitott a reakciokra. :-) akinek
kell használni fogja a cuccot, akit meg bosszant a trend, anyázik a
listán vasárnap, hogy ne unatkozzon. a reakció jogos volt, nem a
lefejlesztett évek alapján osztjak a kvotat a listán, mehet a
flame! :-) (holnapig) ...

B.