[Java lista] project SocialSite

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Aug. 18., H, 09:24:49 CEST

Sziasztok,

Pusztán kíváncsiság, részemről 1.1.3 az ismerkedés (első virág), 1.1.7b az első alkalmazás (esküvő), azóta "boldog házasélet", és soha nem csaltam meg. Ezzel talán beférek az öt százalékba, de ki a "legöregebb"?

A kapcsolati háló projektben nem baj, ha ismerjük a doyent... :)

Üdvözlettel,

Iván

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck