[Java lista] project SocialSite

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Aug. 18., H, 11:53:29 CEST

A doyen nem arról szól, hogy ki tud legtöbbet, csak arról, hogy ki a legöregebb.

Amúgy "a fiatalság olyan bűn, amelyet életünk egy bizonyos szakaszában mindannyian elkövetünk".

Üdvözlettel,

Iván

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck