[Java lista] project SocialSite

Verhás Péter peter at verhas.com
2008. Aug. 18., H, 12:37:38 CEST

Momentán viccnek szántam az egészet...

MÃS:
Wicket témában tud valaki segíteni elindulni? A világ leegyszerűbb
Wicket CompoundPropertyModel formját akartam kipróbálni, és azt mondja,
amikor beküldöm a form-ot, hogy

"Attempted to set property value on a null object."

Értem, hogy valahol nem jól huzalozom össze a struktúrát, de már annyira
egyszerű, hogy valószínűleg csak benézek valamit, vagy éppen nagyon nem
értem. A Google nem barátom, és nem fílek happy tőle, már +próbáltam.
Majd még jön a wicket source letöltés és debug, hogy mit csinál.

Van róla jó könyv? De tényleg *jó*? Manning kiadó az szokott lenni, és
ha jól láttam van 'inaction' hozzá. Olvasta már valaki?

Péter
--------- következõ rész ---------