[Java lista] Soros iras-olvasas. Midlet v. J2SE app? Melyik jvm PPC-re?

Olthyer olthyer at sch.bme.hu
2008. Aug. 19., K, 22:25:09 CEST

Kedves Listatagok!

Egy kis segítséget és tanácsot szeretnék kérni tőletek, amennyiben
lehetséges. Egy java alkalmazást vagy midletet kell írnom egy pocket pc-re,
ami valódi soros kapcsolatot tart fenn (tehát nem Bluetooth-os soros portról
van szól), s azon keresztül kommunikál egy másik hardverrel. Nagyon nehéz
megtalálni, hogy valójában mik a lehetőségek és mik a korlátok, immáron fél
éve szenvedek vele. Nagyon úgy tűnik számomra, hogy midletből a PDA soros
portjának elérése képtelenség. Nem tudjátok-e esetleg, hogy ha egy J2SE
alkalmazással próbálkozom, annak van esélye, hogy menni fog? S ha igen,
milyen JVM-mel? Windows Mobile 2005 fut a PDA-n. Van valakinek ez
ügyben tapasztalata? Ugyanis próbáltam pár ingyenes JVM-et
(ingyeneseket), de egyiket sem tudtam működésre bírni a PC-re írt soros
kommunikáló programommal.

Várom válaszotokat, előre is köszönettel:

    Kiss Anett