[Java lista] Soros iras-olvasas. Midlet v. J2SE app? Melyik jvm PPC-re?

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Aug. 19., K, 22:53:27 CEST

On Tue, 19 Aug 2008 22:25:09 +0200
Olthyer <olthyer at sch.bme.hu> wrote:

  Hali!

> és mik a korlátok, immáron fél éve szenvedek vele. Nagyon úgy tűnik
> számomra, hogy midletből a PDA soros portjának elérése képtelenség. Nem

Ez a VM-tol fugg. Elvileg a comm: protokol szolgal erre, a
szokasos modon a Connector.open-nek kell atadni a connection stringet. Az
elerheto portokat a microedition.commports system property-bol lehet
megtudni, lasd a CommConnection javadocjat.

> tudjátok-e esetleg, hogy ha egy J2SE alkalmazással próbálkozom, annak
> van esélye, hogy menni fog?

Kell hozza a javax.comm (javacomm) csomag.
http://java.sun.com/products/javacomm/

> S ha igen, milyen JVM-mel? Windows Mobile

Ha j(2)se, akkor elvileg barmilyen VM-mel mennie kell, csak fel kell
rakni a javacomm implementaciot, ami nyilvan tartalmazni fogja a
szukseges native libeket is.

> 2005 fut a PDA-n. Van valakinek ez ügyben tapasztalata? Ugyanis

Csak linux-szal :) Az azert is elonyosebb, mert az asztali linuxokra irt
alkalmazasok szepen lefordithatok ala - igy gondolom a linuxos javacomm
is -, nem pedig valami herelt API-t hasznal, mint a winmo.

  atleta