[Java lista] Soros iras-olvasas. Midlet v. J2SE app? Melyik jvm PPC-re?

Olthyer olthyer at sch.bme.hu
2008. Aug. 19., K, 23:14:59 CEST

Kedves László és Zsombor!

Nagyon szépen köszönöm, hogy válaszoltatok!

Az Connection.open-be paraméterként adott stringem a NetBeansben, emulátoron
tökéletesen működik (két PC közt próbálgatom a kapcsolatot). A pda-n a
microedition.commports null-t ad vissza, pedig van COM1. A C-ben írt
pocketputty látja, s tudok vele fogadni. Tehát a midlet az alapból a PDA-n
lévő Esmertec Jeode (JBed) VM-mel sajnos nem képes látni és elérni a soros
portot.

Az sem lenne baj, ha át kéne írnom a majdnem kész midletemet J2SE
alkalmazássá, csak nem tudok normális, soros portot is kezelő JVM-et.
Pontosabban tudok (MySaifu, Creme), csak nem tudom működésre bírni őket.

> tudjátok-e esetleg, hogy ha egy J2SE alkalmazással próbálkozom, annak
> van esélye, hogy menni fog?
Van egy kész, PC-n működő, javax.comm-os J2SE alkalmazásom. A PDA-n kín van
vele a soros részek betöltésénél. Számomra megfejthetetlen és megoldhatatlan
hibaüzeneteket kapok. :>

> Ha j(2)se, akkor elvileg barmilyen VM-mel mennie kell, csak fel kell
> rakni a javacomm implementaciot, ami nyilvan tartalmazni fogja a
> szukseges native libeket is.
Hmm, ezt ki tudnád fejteni bővebben? Valahogy "fel kéne telepítenem" a
javacomm jart? Tény, hogy ilyesmi baja lehetett, mert linkelési hibákat
dobott ki. Jobb ötletem nem lévén bemásolgattam mindenféle esélyes helyre,
hátha megtalálja, mint PC-n, de nem. :) Hogyan tegyem meg?

Az rxtx-hez tudtok jó küldő-fogadó kódot? Nekem sosem sikerült működésre
bírnom.

Sziasztok!

Anett