[Java lista] Soros iras-olvasas. Midlet v. J2SE app? Melyik jvm PPC-re?

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Aug. 20., Sze, 09:30:25 CEST

On Tue, 19 Aug 2008 23:14:59 +0200
Olthyer <olthyer at sch.bme.hu> wrote:

  Hali!

> Az Connection.open-be paraméterként adott stringem a NetBeansben,
> emulátoron tökéletesen működik (két PC közt próbálgatom a kapcsolatot).
> A pda-n a microedition.commports null-t ad vissza, pedig van COM1. A

Hat akkor nincs benne soros tamogatas. Mondjuk ebben az esetben a
Connector.open-nek illene exception-t dobnia szerintem.

> Van egy kész, PC-n működő, javax.comm-os J2SE alkalmazásom. A PDA-n kín
> van vele a soros részek betöltésénél. Számomra megfejthetetlen és
> megoldhatatlan hibaüzeneteket kapok. :>

Akkor masold ide oket pontosan (stack trace-szel), hatha lesz, aki meg
tudja fejteni. Programozo ne mondjon mar olyat, hogy 'kiir valami hibat a
gep' :)

> Hmm, ezt ki tudnád fejteni bővebben? Valahogy "fel kéne telepítenem" a
> javacomm jart? Tény, hogy ilyesmi baja lehetett, mert linkelési hibákat

Hat kell a jar es kell a nativ dll. A DLL helye az valoszinuleg le lesz
irva a VM doksijaban, vagy rakhatod barhova, de akkor az adott konyvtarat
meg kell adni a java.library.path system property-ben. A JAR-nak meg ugye
szerepelnie kell a classpath-ban. PC-n ezt vagy paracssorban vagy
kornyezeti valtozoban vagy a fo jarod (amiben a Main-Class meg van adva)
manifest file-jaban adod meg (az utolsonak mukodnie kell, ha 1.2
kompatibilis a VM).

  atleta