[Java lista] Maven J2EE Eclipse

Kristof Jozsa kristof.jozsa at gmail.com
2008. Aug. 20., Sze, 09:58:17 CEST

amig az eclipse ugyanoda fordit ahova a mavened addig ne nagyon
csodalkozz, eclipse nem tudja szegeny hogy a teszt source dirt nem
ugyanoda kene forditani. amit Peter mond az nem rossz bar nem clear
hanem clean es nem install hanem package, mert install rogton local
repoba is be fogja ramolni, de meg igy is lehet hogy az eclipsednek
kozben feltunik h eltuntek a class fileok (ha van refresh auto
bekapcsolva) es belepiszkit.. ha tiszta munkat akarsz, buildelj
mashova eclipsebol es nem lesznek ilyen nyugjeid.