[Java lista] Maven J2EE Eclipse

Peter Verhas peter at verhas.com
2008. Aug. 20., Sze, 13:02:29 CEST

Azért az is érdekes, hogy melyik maven plugin van az eclipse-ben. Úgy
tudom kettő is van.

Nálam be van kapcsolva az autobuild, de nem okoz gondot. Cywin alól
indítom a fordítást, és shel scripttel deploy-olok. Nem szoktam
Eclipse-ben debuggolni, hanem elindítom command line és konnektálok.

Ezek egy része abból jött, hogy volt/van elég tanulnivaló, az
Eclipse-t csak olyan szinten tanultam meg, amennyire kellett. Nem
tudom, hogyan kell Eclipse-ből elindítani debugra pl. a Tomcat-et, és
ha külön fut, akkor tiszta, hogy ugyan az a Tomcat ugyanaz a
konfiguráció fut debug módban, mint nem debug módban.

NetBeans-ben sokkal jobban integrált a Maven, de nem tetszenek a
karakterei és Windows XP-n több perc mire feláll. (Persze a NetBeans
sem mai gyerek, örüljön neki, hogy még feláll.) VI viszont Ubuntu
alatt NetBeans-t használ, és gond nélkül fejlesztünk közösen SVN-en
keresztül.

Péter

P.S.: Bocs a poénért, de ugye most megint ünnepnap van. >>Miért, hol
volt a poén?<<