[Java lista] Desktop fejlesztés

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2008. Aug. 25., H, 17:11:03 CEST

hello,

Ezzel a dátummal: Monday 25 August 2008 13.33.34 Marai Laszlo ezt írta:
> [...]

Nalam teljesen jol mukodik, laptop core2 duo 1,73Ghz, 2Gb ram Debian linux.

Regebben en is szenvedtem eclipse-szel, de ra kellett jonnom, hogy swing-hez
jobb a NB. De ha mar mindenaron eclipse, akkor probald ki a jgoodies
jform-ot. Ezzel eleg jol lehet nem vizualisan form-ot tervezni.
De azt hiszem, ha swing es eleg rugalmas akarsz lenni, akkor netbeans. Viszont
a free layout-ja egy agyrem, mindig a vegen cseszi szet a kesz form-ot, majd
megszakad a nagy segiteni vagytol. :).
Marad a borderlayout, ill. a bonyolultabbaknal a gridbaglayout.

> Szerintem a NetBeans GUI editora eleg jo, bar neha a layoutozasnal
> elteved, es akkor mindenfele varazslasokat kell csinalni (alulrol
> kezdve ujrameretezni az osszes komponenst :( ).

Van arra, valami modszer, hogy egy nem netbeans-szel keszult form-ot
megetessek a form tervezojevel? Egyszer egy form-ot atirtam olyanra mint az
NB formatuma, de nem volt hajlando megnyitni:(
Valaki azt mondta, hogy csak akkor tudja megnyitni, ha van .form xml file is
hozza, de indulaskor nincs ilyen file, ezt menteskor generalja, tehat
valahogy el kell indulnia.

> Roundtripet sajnos nem tud (szemben a jiglooval) ami
> pedig hasznos lenne. Vagy vegre el kene felejteni ezt a kodgeneralos
> okorseget, es XML-t generalni, aztan viszonlatas.
Az nagyon szuper lenne....

--
udv,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu