[Java lista] Desktop fejlesztés

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Aug. 25., H, 17:39:06 CEST

On Mon, 25 Aug 2008 17:11:03 +0200
zamek <zamek at vili.pmmf.hu> wrote:

  Hali!

> tervezni. De azt hiszem, ha swing es eleg rugalmas akarsz lenni, akkor
> netbeans. Viszont a free layout-ja egy agyrem, mindig a vegen cseszi
> szet a kesz form-ot, majd megszakad a nagy segiteni vagytol. :).

Na erre utaltam en is :). Eleg bosszanto tud lenni. Valahogy tul
rugalmasra sikerult a designer, es idonkent elveszti a referencia
pontokat, amiket viszont nem lehet kulon kezzel behuzogatni. Ilyenkor jon
az, hogy alulrol kezdve ujra kihuzogatod a komponenseket.

> Van arra, valami modszer, hogy egy nem netbeans-szel keszult form-ot
> megetessek a form tervezojevel? Egyszer egy form-ot atirtam olyanra
> mint az NB formatuma, de nem volt hajlando megnyitni:(
> Valaki azt mondta, hogy csak akkor tudja megnyitni, ha van .form xml
> file is hozza, de indulaskor nincs ilyen file, ezt menteskor generalja,
> tehat valahogy el kell indulnia.

Szerintem is az XML-bol dolgozik, nem a generalt forraskodot elemzi
vissza. Indulni meg ugy indul, hogy a memoriaban elkezdi epitgetni a
komponens hierarchiat, annak a lemezre irt valtozata az xml. A lenyeg az,
hogy visszaolvasni csak az XML-t tudja.

> Az nagyon szuper lenne....

Es raadasul ugye a kod mar ott van az IDE-ben...

  atleta