[Java lista] Desktop fejlesztés

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2008. Aug. 26., K, 12:08:27 CEST

Ezzel a dátummal: Tuesday 26 August 2008 11.56.22 Auth Gábor ezt írta:
> Halihó!

>   Én ilyenkor megnyomom a mágikus Ctrl-Z gombokat, ami visszavonja a
> módosítást. Aztán megpróbálom újra, és kicsit máshova, vagy máshogy szúrom
> be az új elemet. :)
En meg atcserelek gridbaglayout-ra es szep kenyelmesen osszerakom a
form-ot. :)
Egyszer meg kellett csinalnom egy cron form-ot (honap, nap, het napjai, ora
perc), mindezt gombokkal. Persze midegyik kulon panle-ra kerult, de pl. a
honap napjait free layout-tal lehetetlen megcsinalni, folyton szetesett.
Gridbaglayout-tal 10 perc volt:)

--
 udv,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu