[Java lista] Desktop fejlesztés

Andras Suller suller.andras at gmail.com
2008. Aug. 25., H, 17:36:04 CEST

Én talán 2 évvel ezelőtt használtam a Jigloo-t (igaz, csak swt-re), de
nekem tökéletesen működött, én nem éreztem bugosnak. Azóta nem tudom,
hogy hova fejlődtek, de azért remélem, hogy nem visszafelé...
Viszont az nagyon tetszett benne, hogy a generált kódot szabadon
lehetett módosítani, remekül tudta kezelni (például sok esetben egy
string replace-el egyszerűen meg tudtam változtatni valamit, nem
kellett a gui designerben marháskodni).

Üdv,
psmith