[Java lista] netbeans autoboxing warning

Andras Suller suller.andras at gmail.com
2008. Aug. 26., K, 11:39:19 CEST

Halihó!

Be lehet-e valahogyan állítani a Netbeans-ben azt, hogy ha
autoboxing-ot használok, akkor figyelmeztetést vagy hibaüzenetet
adjon? Természetesen fordítási időben gondoltam a figyelmeztetést,
ugyanúgy ahogyan azt például az Eclipse-ben be lehet állítani.
Ha jól tudom, akkor a Netbeans ant-ot használ a fordításra, de abban
sem találtam ilyen lehetőséget. Van valakinek valami ötlete, hogy ezt
meg lehet-e oldani?

Az eclipse-re váltás nem megoldás, mert ez céges döntés volt, hogy
Netbeans-t kell használni.

Köszi a válaszokat,
psmith