[Java lista] NB tab latszodjon

Laja laja at freemail.hu
2008. Aug. 26., K, 14:26:21 CEST

Hi!

Hogyan lehetne megoldani, hogy NetBeans-ben látszódjanak a tab
karakterek? Csak a whitespaceket egyben lehet configolni, de az semmire
se jó, mert azt hogy üres, azt látom így is, viszont hogy space, tab
vagy valami más karakter van-e ott, azt nem... Ezt eddig minden
texteditor tudta, csak az NB nem. Nem értem miért. Eddig az az egy nem
túl elegáns ötletem volt, hogy fogok egy fontot, és a 8-as karakter
helyére rajzolok valamit. De ez olyan pronyo...

Laja