[Java lista] [allas] I-Logic Kft. 1 senior, 1 junior fejleszto

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Aug. 31., V, 11:31:31 CEST

On Sat, 30 Aug 2008 14:06:15 -0700
Gergely Hodicska <felho at avalon.aut.bme.hu> wrote:

  Hali!

> :). Azért pl. Morgan Stanly-nél is akadhat 1-2 durvább architect állás.

Hat nem tudom, en csak a senior fizetest ismerem, az meg annak az
osszegnek a fele, amirol beszelunk, de az kb. a piaci szint (aminek csak
a volt munkaadom van alatta olyan 30%-kal ;) ).

> Ment oda olyan haverom, aki már előtte is elég jól keresett. És hát
> gondolom ott be vannak jelentve az emberek.

Persze, hogy be.

> Szerintem ilyen hozzáállással nem szabad sehova menni, ebből sok jó nem
> sülhet ki. Előbb tegyen le valamit az asztalra, utána lehet markot

Felreertettel. A tesz mindenre alatt azt ertette, hogy nem fogja
erdekelni ha szakmailag igenytelennek kell lennie, ha hulyek a fonokok,
stb. Nem ugy, hogy az elvarasok ellenere rossz munkat fog vegezni.

> Hmm, kíváncsi lennék, hogy ki volt az. Nem túl sok ilyen munkakörű
> ember fordult meg ott. Egyről tudok aki előttem volt ott, és belebukott
> a rendszer dokumentálásba (mint PM szerűség). Aki meg egyszer utána
> volt, az nem volt 3 hónapig.

Nekem nem mondta el pontosan, hogy mi volt az osszetuzes mogott, csak
azt, hogy kitalalt valamit csinalni akarta, es nem hagytak, hogy nem
igazan volt meg a hataskore ahhoz, hogy ellassa a feladatait (tipikus
hiba), hogy a fonokei - akik nem szakmabeliek voltak - beleszoltak a
szakmai donteseibe. Amit a kovetkezo leveledben irtal, az alapjan akar a
dokumentalos csavo is lehetett o, de akar az is, aki utana volt, mert
tenyleg csak rovid ideig volt ott.

  atleta