[Java lista] [allas] I-Logic Kft. 1 senior, 1 junior fejleszto

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2008. Aug. 31., V, 16:57:06 CEST

2008/8/31 Andras Dobrosi <andris at freemail.hu>:

> Mindenki maskepp mukodik. Te akkor ilyen egyforma embereket akarsz.
> Akkor jo egy ceg, ha abban a szereplok kiegeszitik, erositik egymast
> egeszseges konkuralas mellett. Van aki ebben jo, van aki abban. Persze
> ha tojas csomagolo uzemet vezetsz, akkor visszaszivom.

Nem egyforma embereket akarok, hanem egy minimum szintet. Ha ezt
valaki nem képes betartani, akkor sajnálom...

> Nem eltorni kell a kezet, hanem meggyozni annak szuksegszerusegerol.
> Hol dolgozol, hogy elkeruljuk egymast?

4-5 év egyetem után ne kelljen már elmagyarázni,hogy mi miért van.
Persze van próbaidő, van türelem. De ha ezek lejárnak, akkor mit
csináljak? Langyos kakaót adjak neki minden reggel és mantraként
ismételgettessem vele, hogy "doksizni fogok, doksizni fogok..."?

--
- -
-- Csanyi Andras -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando