[Java lista] [allas] I-Logic Kft. 1 senior, 1 junior fejleszto

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2008. Aug. 31., V, 15:38:14 CEST

> Személy szerint meg fogok válni az összes olyan munkatársamtól akik
> nem képesek olyan munkát végezni,hogy azt egy másik aránylag rövid idő
> alatt át tudja venni.
> Beteg pillanataimban olyan játékot eszeltem ki erre, hogy minden meló
> állj és "a" átveszi "b" munkáját, "b" munkáját átveszi "c"  és így
> tovább. ilyen módon fel lehet mérni, hogy mennyi ideig tartana a
> váltáts. Akinek a munkáját nem lehet szintidő alatt átvenni, az
> megkapja a figyelmeztetését. 3 -nál kipontozódik.
> Persze ehhez olyan határidők is kellenek, de úgy gondolom, hogy ez nem probléma.

Mindenki maskepp mukodik. Te akkor ilyen egyforma embereket akarsz.
Akkor jo egy ceg, ha abban a szereplok kiegeszitik, erositik egymast
egeszseges konkuralas mellett. Van aki ebben jo, van aki abban. Persze
ha tojas csomagolo uzemet vezetsz, akkor visszaszivom.

> [...]
> amit bevállalt.
> Annak a programozónak - mert csak programozónak lehet hívni az ilyet,
> nem pedig fejlesztőnek - aki nem képes a kódját megfelelően
> kommentezni eltörném a kezét.
> Sajnos én pont voltam olyan helyzetben, hogy felhasználói kézikönyvet
> kellett írnom, illetve oktatni kellett a felhasználókat. Ilyen módon
> láttam, hogy mi az ami kell és mi az ami van. Időt meg nem hagytak a
> doksi írásra. A különbségből jövő feszültség és stressz meg nálam
> csapódott le. Ez ment vagy két évig aztán vettem a kalapomat...

Nem eltorni kell a kezet, hanem meggyozni annak szuksegszerusegerol.
Hol dolgozol, hogy elkeruljuk egymast?

Andris