[Java lista] email érvényesség

Hollósi Balázs hollosi.balazs at artklikk.hu
2008. Dec. 1., H, 14:59:17 CET

2008/12/1 Marai Laszlo <lists at atleta.hu>

> On Mon, 1 Dec 2008 13:25:20 +0000
> biziclop <biziclop at gmail.com> wrote:
>
>  Hali!

> Miert, jelszok eseteben hogy mukodik a technika? (En azt is
> copy&paste-elni szoktam ;) )

meg szerencse hogy nem lehet ;) az meg ugye a direkt kamikaze hozzaallas, ha
nyit egy notepad-et, beirja (persze rosszul) a jelszavat, copy majd paste a
2 jelszo mezobe, persze kozben ott virit a kepernyojen, hogy mindenki lassa
aki elmegy nogotte.. :)

amugy szerintem az onthefly email ellenorzest nagyjabol odaig erdemes
elvinni, hogy a cimet mx-ig ellenorzod, ha az at(@) elottit elirta, akkor az
elobb emlitett dolgok miatt eleg ketes talajra lehet keveredni. altalaban
amugy is a freemail -> freemial es tarsaik elirasok a tulnyomo.

--------- következõ rész ---------