[Java lista] email érvényesség

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Dec. 1., H, 17:31:23 CET

biziclop <biziclop at gmail.com> wrote:

> A felhasznalo meg kapjon egy tobb
> napig ervenyes cookie-t, es ha a reg oldalra (vagy a megadott
> ellenorzo oldalra) visszamegy, akkor tud meg modositani,
> illetve lathatja, hogy mi tortent az ellenorzo e-maillel.
> (Pl. elkuldve, visszapattant hibauzenettel, stb.)

Hmmm,

"Sütik megtartása: a Firefox bezárásáig"

Csak én lennék az egyetlen, akinek ez a beállítás vigyorog a Firefox-ban?
Esetleg az "allow only session cookies", ahol ilyen beállítás lehetséges?

Szerintem az összes ellenőrzés mind felesleges. Írd ki a végén, hogy amennyiben x ideig
nem kap értesítést, ismételje meg a regisztrációt. Ennyi. A többi mind olyan ujjgyakorlat,
ami az x << 5% elgépelő y << 25%-a esetén működik legfeljebb. Ennyiért meg minek extra
erőforrásokat áldozni?

Amúgy a dupla email megadás még tán a legjobb megoldás, ha elég erős az elkötelezettség
a felhasználókban a regisztrálásra. Az elgépelők valamekkora százalékát valószínűleg
szűri, aki meg másol, hát az meg így járt. A végén a fent említett záró oldal ne maradjon
el, a többi extra kör meg már mind elhagyható.

Üdvözlettel,

István Ketler
Project Coordinator

Lufthansa Systems Hungaria Kft.