[Java lista] email érvényesség

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Dec. 1., H, 17:44:30 CET

On Mon, 1 Dec 2008 17:31:23 +0100
<istvan.ketler at lhsystems.com> wrote:

  Hali!

> Hmmm,
> "S__tik megtart__sa: a Firefox bez__r__s__ig"

Akkor igy jart. De az lsp altal javasolt megoldas, hogy belephet, de
egybol az e-mail ellenorzo oldalon talalja magat, az megjobb. Sot, akar
mindkettot lehet, nem sok plusz munka.

> Ennyi. A t__bbi mind olyan ujjgyakorlat, ami az x << 5% elg__pel__ y <<
> 25%-a eset__n m__k__dik legfeljebb. Ennyi__rt meg minek extra er__forr__sokat
> __ldozni?
>
> Am__gy a dupla email megad__s m__g t__n a legjobb megold__s, ha el__g er__s az

Azzal meg a 100% - x (x<< 5%)-ot szopatod feleslegesen. Ha egybol
belephet, akkor nem vesz el a felhasznalo, tehat igazan nem is kell
nagyon elkotelezettnek lennie. Ha meg elgepelte, hat siman javithat, es
megsincs elore hulyenek nezve.

  atleta