[Java lista] email érvényesség

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2008. Dec. 1., H, 18:08:12 CET

> Akkor igy jart. De az lsp altal javasolt megoldas, hogy belephet, de
> egybol az e-mail ellenorzo oldalon talalja magat, az megjobb.
Szerintem ez meg elég csúnya megoldás használhatóság szempontjából,
hacsak nem tényleg valamiért fontos, hogy valid email címmel
rendelkezzenek. Ha nem, akkor hadd lötyögjön a user, és majd ha tényleg
akar valami olyat, amihez kell az email cím, akkor bekérjük (ilyenkor a
user hajlandósága is magasabb lesz már), vagy pl. lehet kint neki egy
minimálisan zavaró üzenet, hogy "félkész" a profile-ja, ami ösztönözheti
arra, hogy validálja az email címét.

Üdv,
Felhő