[Java lista] email érvényesség

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Dec. 1., H, 15:11:46 CET

On Mon, 1 Dec 2008 13:59:04 +0000
biziclop <biziclop at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Ahhoz elobb ugye valahova mashova le kell irnod, mert a password
> tipusu mezobol nem tudod kimasolni. Ha direkt pluszmunkat vegzel, hogy
> szivasd magad, az ellen nem ved. De a legtobb ember lusta, tehat

Igazabol az sem lenne plusz munka (ketszri beiras helyett egyszeri beiras
+ ctrlC + 2*ctrlV), de tenyleg nem hiszem, hogy sokan csinalnanak ilyet.
En a magam reszerol - gondolom nem vagyok vele egyedul - programmal
generalom a jelszavakat, ami egybol meg is jegyzi, aztan azt masolgatom.

> inkabb begepeli ketszer.

De vilagos, az egyszeri juzer jelszot nem tud konnyen copy-paste-elni,
e-mail-t meg igen. (Bar azert szerintem meg azt sem, mert a tobbseg
kijelolni is csak egerrel tud, azzal meg nagyobb macera, mint
ujrabegepelni. Raadasul js-bol talan tilthato is.)

> Ahogy irtad, egyszeruen engedni kell regisztralni, aztan ha megjott a
> visszajelzo email, akkor azt csinalhat, amit akar, addig meg csak
> belephet, de mast nem nagyon csinalhat. Plusz az osszes tobbi

Jaja, vegulis a belepesig siman el lehet engedni, es akkor mar nincs is
elveszve a rendszer szamara.

  atleta