[Java lista] email érvényesség

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Dec. 1., H, 14:59:04 CET

2008/12/1 Marai Laszlo <lists at atleta.hu>:
> On Mon, 1 Dec 2008 13:25:20 +0000
> biziclop <biziclop at gmail.com> wrote:
>
>  Hali!

> Miert, jelszok eseteben hogy mukodik a technika? (En azt is
> copy&paste-elni szoktam ;) )

Ahhoz elobb ugye valahova mashova le kell irnod, mert a password
tipusu mezobol nem tudod kimasolni. Ha direkt pluszmunkat vegzel, hogy
szivasd magad, az ellen nem ved. De a legtobb ember lusta, tehat
inkabb begepeli ketszer.

> Meg arra is, hogy anyazik egy sort. Azert az ilyen trukkok bevetesenel
> szerintem jo lenne megbecsulni, hogy mennyit nyernek vagy vesztenek a
> felhasznalok az egyik vagy a masik megoldassal. Ehhez persze tudni kene,
> hogy hany szazalek gepeli el az e-mail cimet. Ha ez a szam nagyon kicsi,
> akkor a regisztralok osszessege a plusz munkaval meg bosszusaggal sokkal
> tobbet veszit, mint ha nincs ilyen furfangos ellenorzes.

Persze, ertelme a gyakorlatban igy se sok van. Minek a felhasznalot
basztatni vele, amikor arra van a szamitogep, hogy megkonnyitse az
eletunket?

Ahogy irtad, egyszeruen engedni kell regisztralni, aztan ha megjott a
visszajelzo email, akkor azt csinalhat, amit akar, addig meg csak
belephet, de mast nem nagyon csinalhat. Plusz az osszes tobbi
nyalanksag, nagy piros felirat, hogy nem erkezett meg a visszajelzes
es a tobbi.

lsp