[Java lista] eclipse grafikus felülettervező plugin

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Dec. 7., V, 13:02:40 CET

Üdv,

mi próbáltuk a VEP-et, nagyon nem volt meggyőző, inkább a játék
kategória. Előtte a NetBeans-ét próbáltam, illetve nagyon sokat
használtuk a JDeveloper beépített szerkesztőjét. Mind a kettő nagyon
jó, ingyenes, professzionális felületek készíthetőek vele, és magasan
verik pl. a VEP-et. Ha Eclipse megszállott vagy, akkor is érdemes a
felületet ezekben csinálni, a többi réteget meg a kedvencedben.

Viczi
http://jtechlog.blogspot.com