[Java lista] eclipse grafikus felülettervező plugin

Zsombor gzsombor at gmail.com
2008. Dec. 7., V, 13:07:14 CET

2008/12/7 István Viczián <viczian.istvan at gmail.com>

> Ăśdv,
>
> mi próbáltuk a VEP-et, nagyon nem volt meggyőző, inkább a játék
> kategória. Előtte a NetBeans-ét próbáltam, illetve nagyon sokat
> használtuk a JDeveloper beépített szerkesztőjét. Mind a kettő nagyon
> jó, ingyenes, professzionális felületek készíthetőek vele, és magasan
> verik pl. a VEP-et. Ha Eclipse megszállott vagy, akkor is érdemes a
> felületet ezekben csinálni, a többi réteget meg a kedvencedben.
>
> Viczi
>  <http://jtechlog.blogspot.com>

Mi baj volt a VEP-pel? Számomra sokkal inkább kézre esett, mint a
netbeans-é, ami elég gyorsan pánikba esik, ha a netbeansen kivül is
szerkesztenéd a java fileokat, s - számomra - elég nehezen áttekinthető java
kódot generált, valamint a modális ablakokban textarea-ba beirandó
kódrészletektől mindig is borsódzott a hátam, miután code completion az nem
nagyon volt.
 A VEP-pel csak az szokott a baj lenni, hogy le van maradva, Ă©s nincs
hivatalos build az eclipse siteon., de pár kattintással elérhető

Zs