[Java lista] eclipse grafikus felülettervező plugin

Legéndi Richárd Olivér roante at freemail.hu
2008. Dec. 13., Szo, 09:58:34 CET

Szia!

En nem hasznalok VE-t, de talan tudok nemi infot szolgaltatni (utoljara
3.2 alatt hasznaltam jopar eve).

Milyen Eclipse-ed van? 3.3-hoz ha jol tudom, nincs normalis (supportalt)
build, de itt meg tudod nezni a pontos helyzetet:
  http://wiki.eclipse.org/Visual_Editor_Project#Development_Resources

3.4-hez valo telepiteshez egy thread, ami hasznos lehet:
  http://dev.eclipse.org/newslists/news.eclipse.tools.ve/msg07723.html

Ezt is erdemes lehet atolvasni:
  http://wiki.eclipse.org/VE/Installing

Hat, hogy 3.4.1-hez van-e valami, arrol sokat nem tudok.

Esetleg megprobalhatod a szokasos csoda-kapcsolot (-clean), hatha. Neha
bejon :-)

Viszont ha nem jarsz sikerrel, meleg szivvel tudom ajanlani az Eclipse
IRC csatornat, a sracok egesz segitokeszek szoktak lenni:
  irc://irc.freenode.net/#eclipse

Linuxon max. azzal szokott problema lenni, hogy nem az eclipse.org-rol
szedik a kornyezetet, hanem a distroban levo valtozatot teszik fel.

Ricsi