[Java lista] eclipse grafikus felülettervező plugin

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2008. Dec. 13., Szo, 08:02:44 CET

Sziasztok!

Megkerestem a vep projektet, és letöltöttem a
VE-runtime-1.2.3_jem.zip fület.
Azt íták róla, hogy ez volna a visual editor project bináris füleinek
teljes gyűjteménye. Feltelepítettem, és most nem tudom mitévő legyek,
(ők egyébként a földkerekség leg tanácstalanabb állatai)
mert az eclipse-ben nyoma sincs a tevékenységemnek. Se egy új menüpont,
se egy új fájltípus se semmi. Előzőekben letöltöttem egy
GEF-ALL-3.4.1.zip nevű dolgot, de ennek legalább van valami látható
nyoma, mert megjelentek a hozzá tartozó példák a menüben.

Nomost:
1) valami feladatot még nem végeztem el
2) vaksi vagyok
3) rosszul csináltam valamit
4) ?!

Eddig nem említettem, de mindez linuxon zajlik.
Ötletek, tapasztalatok?

Köszi:
Zs.