[Java lista] eclipse grafikus felülettervező plugin

TomTo tomto at freemail.hu
2008. Dec. 9., K, 09:56:32 CET

Hali!

2008. december 7. dátummal Molnár Miklós ezt írta:

> Fizetősben meg az alábbit?
>
> WindowBuilder v6.6.0 Released!
> http://www.instantiations.com/windowbuilderpro/
Én is ezt használom, szerintem egész jó. Ingyenes verzió is van belőle, kisebb
tudással (pl.: nincs form layout), csak annyit kell tenni, hogy miután lejárt
a kipróbálásra szánt periódus, azt mondod (checkbox), hogy szeretnéd ingyen
tovább használni.

Üdv,
	TomTo:)

--
Sent by KMail from an openSuSE Linux 10.3, KDE 3.5.9, kernel
2.6.16.22.17-0.1-bigsmp