[Java lista] Jtable end editing cell

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2008. Feb. 6., Sze, 22:37:53 CET

hello,

Kossz, ez jo lenne, de pont ez az amikor meg kulon kell adminisztralni, hogy
mi okbol valtozott az adat.
Amit eddig talaltam es mukodik is:

	table.getDefaultEditor(TableColumn.class).addCellEditorListener(new
CellEditorListener() {
			public void editingCanceled(ChangeEvent e) {
			}
			public void editingStopped(ChangeEvent e) {
				doEditingStopped(e);
			}});

--
koszi,