[Java lista] Hibernate commit ?

Istvan Soos syntern at sch.bme.hu
2008. Feb. 7., Cs, 11:01:15 CET

Bolondbiztonság szempontjából logikusabb lenne fordítva, valószínűleg
kényelmi szempontok miatt működik így. Ha biztosra akarsz menni, akkor
én a Spring Hibernate supportját javaslom, ott nem kell törődnöd a
nyitás-zárás dolgaival, sőt: ha exception-t dobsz belül, akkor
automatikusan rollbackel...

Üdv,
    István