[Java lista] BeanUtils.setProperty es a kivetel

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2008. Feb. 13., Sze, 10:11:14 CET

Udv a listanak!

A sors ugy hozta, hogy Commons BeanUtils segitsegevel kell mindenfele
tulajdonsagot allitanom. Igen kellemetlenul ert a meglepetes, hogy a
BeanUtils.setProperty fuggvenye nem dob kivetelt, ha nem letezik a
tulajdonsag, hanem csondben nem csinal semmit. A PropertyUtils mar
megtenne nekem ezt a szivesseget, o viszont nem hajlando a
tipuskonverziora (a tulajdonsag ertekek string formajaban egy xml-bol
erkezik). Van-e valami egyszeru modja annak, hogy meg legyen a hon
ahitott tipus konverziom, es kivetel is keletkezzen, ha nincs meg a
tulajdonsag (ez alatt azt ertem, h nincs hozza setter)