[Java lista] Sok parameteres konstruktor

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2008. Feb. 14., Cs, 10:51:42 CET

El lett mar ezen gondolkodva ezen, viszont arra a megallapitasra
jutottam, hogy suli mellett (mert hat olyan is van) felelmetesen
kenyelmes, es rugalmas hely ez. Az eredeti kerdes feltevesem igazabol
annak szolt, hogy az ilyen eseteket hogyan tudom elkerulni (marmint a
kismillio konstruktor parametert, jovore tekintve).