[Java lista] SWT alkalmazás Windowsra

Ferenc Boldog ferenc.boldog at gmail.com
2008. Feb. 19., K, 20:36:59 CET

Szia!

- ha csak windowson kell futnia az installernek, akkor siman lehet
nsis (http://nsis.sourceforge.net). Ugyanis a compiler ererheto linux
ala is.
- ha linux/win/osx/stb es swt, ird meg onnmagaban. Meg regebben
csinaltam poenbol ilyesmit:
http://coffeshrub.blogspot.com/2007/07/equinox-based-eclipse-installer.html
:)
- ha kell autoupdate is, akkor rcp alapokon update site-tal (ahogy mar
irtak elottem). Erdemes kiherelni a gyari updaterendszert, hogy ne
allitsak el veletlenul, de nem ordongosseg.

Remelem segitettem valamennyire.

--
]-[appy