[Java lista] Pattern.compile bug (jdk 1.5)

OSTYÁNI Péter panteros at dev-labs.com
2008. Feb. 29., P, 09:25:22 CET

> Talalkoztatok ti olyannal, hogy egy hosszu regexnel a Pattern.compile
> iszonyatosan lelassul? Nalam egy olyan 6-700 karakter hosszu regexnel
> lesz kivarhatatlan (1-2 percnel tobbet nem volt turelmem varni).

Szia.

Azért én nem merném rögtön azt állítani, hogy ez bug.
Nem tudom mi lehet a különbség a regex feldolgozásban a két
jdk között, de nekem egy 6-700 karakteres regexp eleve
abnormálisnak tűnik.
Én megpróbálnám azért átszervezni valahogy.
Csináltam már érdekes dolgokat regexppel, de többszáz
karakteres mintát soha nem próbáltam összefűzni, valószínűleg
nekem ezért nem tűnt fel a sebességkülönbség.
Azért arra is kíváncsi lennék, hogy egy ilyen bonyolult
feldolgozáshoz mennnyi erőforrás szükségeltetik.

ostya