[Java lista] Pattern.compile bug (jdk 1.5)

Verhs Pter peter at verhas.com
2008. Feb. 29., P, 09:38:40 CET

Nem éppen Java, de azt tudom, hogy amikor a Jamal-t írtam Perl-ben, vagy
10 évvel ezelőtt, akkor a Perl regexp kiértékelője is megfeküdt, át is
kellett írnom több helyen elemi string műveletekre a működést. Pedig a
Perl alapból tartalmazza a regexp dolgokat, része a nyelvnek, oszt mégis.

Azt gondolom, hogy még ha a Java1.6 fut is vele, érdemes átírni egyes
részeit (profiling megmondja, hogy melyiket) elemibb string műveletekre.

Péter