[Java lista] html --> xhtml / jtidy

Aron Gombas aron.gombas at midori.hu
2008. Jan. 22., K, 10:25:09 CET

  En egy evvel ezelott kerestem, es nem talaltam jobbat. Igazsag
szerinte egesz jol mukodik a cucc production-ben, csak nem szeretunk
inaktiv projektek tetejere epitkezni...
  (A JTidy mar jopar eve inaktiv, bar a projekt oldala szerint mintha
2007-ben valaki atvette volna es lenduletesebb eletet igert -
amennyire latom, ez azota sem valtozott.)
--
  Aron Gombas