[Java lista] html --> xhtml / jtidy

Zsombor gzsombor at gmail.com
2008. Jan. 22., K, 10:32:10 CET

2008/1/22 Aron Gombas <aron.gombas at midori.hu>:

>  En egy evvel ezelott kerestem, es nem talaltam jobbat. Igazsag
> szerinte egesz jol mukodik a cucc production-ben, csak nem szeretunk
> inaktiv projektek tetejere epitkezni...
>  (A JTidy mar jopar eve inaktiv, bar a projekt oldala szerint mintha
> 2007-ben valaki atvette volna es lenduletesebb eletet igert -
> amennyire latom, ez azota sem valtozott.)
> --
>  Aron Gombas

Sajnos én is ezt tapasztaltam, JTidy-ban van pár bug, amikor meg akarja
javítani a DOM struktúrát, ami igen bizarra sikerült. Pl, ha jól emlékszem
szeretné javítani hogy mi mit tartalmazhat, pl <h1>-be nem kerülhet <div> a
speckó szerint, viszont az általa végzett "korrekció" igen furára sikerült.
Ez különösen akkor kellemetlen, ha amúgy az (x)html letisztult és átlátható,
csak ezeket a szabályokat sérti, s az ember XPath-okkal próbál adatot
kinyerni belőle. Aztán csodálkozol, hogy hogyhogy nincs ott egy div, ahol
kéne. A végén lokális jtidy buildet voltam kénytelen beüzemelni, amiben az
ilyesmiket orvosoltam, szóval testcasek irása nagyon ajánlott minden html
parzolásnál :)

ĂĽdv
 Zs