[Java lista] j2ee továbbkéződés

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2008. Jan. 25., P, 18:01:08 CET

Hali,

>http://www.kiskapu.hu/index.php?BODY=BookInfo&OP=details&ID=78493&VISIT=1

Pár hete - amikor először a kezembe került a könyv - akartam róla írni.
Bevallom engem mélyen meglepett, hogy felütve a könyvet a legelső oldalakon
az EJB 2.1 fogadta a szemeimet a fejezet több mint felében (majd 'upgrade'
infomációként az EJB3). Én értem, hogy vannak a világban EJB 2.1-s
(vállalati) alkalmazások, amik akár módosításra, migrálásra várnak, de hogy
én nem evvel és így kezdtem volna egy friss "magyar" J2EE-könyvet, még akkor
sem, ha egy J2EE szerver köponti lelke az EJB-container, az tuti. (Ahogy egy
angol nyelvtankönyvet se a 'függő kérdés'-sel)

Tényleg és egész komolyan távol álljon  tőlem bármilyen flame, de azt
gondolom a magyar nyelvű Java-s szakkönyvirodalom még mindig adós több
'alap'-könyvvel. Az 'alap' alatt azt értem, aminek
elolvasása/megértése/elsajátítása után már könnyebb az angol nyelvű
szakkönyvek segítségével is a további részletekben való eligazodás.

MM