[Java lista] j2ee továbbkéződés

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Jan. 25., P, 18:36:10 CET

On Fri, 25 Jan 2008 18:01:08 +0100
Molnár Miklós <timortinj at freemail.hu> wrote:

  Hali!

> oldalakon az EJB 2.1 fogadta a szemeimet a fejezet több mint felében
> (majd 'upgrade' infomációként az EJB3). Én értem, hogy vannak a
> világban EJB 2.1-s (vállalati) alkalmazások, amik akár módosításra,
> migrálásra várnak, de hogy én nem evvel és így kezdtem volna egy friss
> "magyar" J2EE-könyvet, még akkor sem, ha egy J2EE szerver köponti lelke

Talan egy regebbi kiadvany atdolgozasa volt, es igy volt a
legkenyelmesebb. Vagy csak a szerzonek volt nehez elszakadnia attol, hogy
a 2.1-gyel kezdjen (lasd meg az elso java konyveket, amik a C/C++-ra
hivatkoztak, aztan meg egesz sok konyv kezdodott azzal, hogy vegyunk egy
appletet).

> Tényleg és egész komolyan távol álljon  tőlem bármilyen flame, de azt
> gondolom a magyar nyelvű Java-s szakkönyvirodalom még mindig adós több
> 'alap'-könyvvel. Az 'alap' alatt azt értem, aminek
> elolvasása/megértése/elsajátítása után már könnyebb az angol nyelvű
> szakkönyvek segítségével is a további részletekben való eligazodás.

Hat erre szerintem varhatsz. A magyar piac eleg kicsi, raadasul a
celkozonseg egy (nagy?) resze eleg jol elvan az angollal. Kicsi lenne a
kereslet egy ilyen konyvre, amivel raadasul rengeteg munka van, es akik
megirhatnak, azok altalaban (jo esetben) sokkal tobb penzt megkeresnek
azzal, ha csinaljak, mint ha csak beszelnenek rola.

  atleta