[Java lista] eclipse-jee-europa-winter-win32, Ant, Java EE 5

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2008. Júl. 2., Sze, 22:50:53 CEST

Ugy latom, konnyebb "nem akarni ismerni", mint megismerni :)

Btw, a felhozott "indokok" melyeket mindketten "megosztjatok" nem
helytalloak (vagy misuse vagy misconfiguration eredmenye), es foleg a Maven
nem-elegge-ismeresebol fakadnak. Sajnos, sokan, foleg felenk "ex catedra"
meg sem akarja ismerni, pedig....

Az igaz, hogy a maven complex (vagy annak tunik az elejen), de mostmar van
hozza konyv is (ja, free!):

http://www.sonatype.com/book/index.html

Udv,