[Java lista] eclipse-jee-europa-winter-win32, Ant, Java EE 5

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Júl. 7., H, 08:14:50 CEST

Szia,

No, ez már szép, és már hasznos is, köszönöm szépen, emésztenem kell!
Amit kérdezni akarok első átfutás után, hogy akkor sima fejlesztésnél
és unit tesztelésnél felejtsem el a Maven-t importáljam a
fejlesztőeszközbe, és azzal fordíttassak, futtassak, ebből a Maven-t
hagyjam ki? Mert akkor nekem ez nem volt tiszta.
Szóval eddig is így ment, SVN checkout, open project. Mivel a NetBeans
kapásból Ant-tal dolgozott, ezért a legtöbb probléma meg is volt
oldva.

Ami kérdezni akarok, leírtad, hogy hogyan, kérlek, ha van időd, azt is
írd le a gyakorlati tapasztalatod alapján, hogy miért? Mik azok a
feature-ök, amiért megéri használni, tapasztalatod alapján fontossági
sorrendben. A marketing rizsát ismerem, hogy miért jó, de a
tapasztalat érdekelne.

Viczi